-
Jens Christian Zöfting-Larsen
- 11. marts 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Ingen kommentarerSærligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
-
Alex Adler
- 11. marts 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
-
Kim Madsen
- 10. februar 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Før opstarten af InvestorBaren, har det især været erfaringerne som grundlægger af en markedsanalysevirksomhed, revisionsarbejde, formand for større investorforening, undervisningserfaring og IT-udvikling, der gøder vejen for InvestorBaren.
-
Mette Wilhjelm
- 13. marts 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
-
Michael Solgaard
- 11. marts 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
-
Philip Frisgaard Frost Madsen
- 11. marts 2021
- Posted by: admin
- Categories:
Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
-
Søren Lithander
- 8. januar 2016
- Posted by: admin
- Categories:
Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.
how can we help you?
Contact us at the Consulting WP office nearest to you or submit a business inquiry online.