Presales NuggClubs Har du brug for nye kunder?
(Målgruppe: Virksomhedsejere/ledere)

I InvestorBaren råder vi over en professionelt og indsigtsfuld kanvas-kompetence, som vi blandt andet bruger til at on-boarde nye medlemmer til vores NuggClubs. Disse kompetencer kan med lethed også bruges til at servicere dig i dit præsalg. På en intelligent måde. Der er forskel på at blive ringet op af en ung medarbejder, end af en erfaren ældre indsigtsfuld medarbejder. Det kan du nyde godt af.

Når vi udfører præsalg for vores kunder, benytter vi InvestorBarens indsigter til at pakke dit salgsbudskab ind i. Dvs., vi giver dine potentielle kunder en mulighed for at få en oplevelse samtidigt med, at de bliver introduceret til dine ydelser.

Dine potentielle kunder vil opleve:

  • Salg bliver til indsigt: I stedet for at opleve endnu et ‘produkt-præsentation’, oplever den potentielle kunde at få ‘noget med hjem’, uanset holdningen til dit produkt. Betyder det, at det er spild af ressourcer at invitere på den måde? Nej, for der inviteres kun relevante emner. Dvs., de er lige så relevante for dig, som du er for dem. 
  • Personlig relation: Da det meste salg lettest starter, når der er en personlig relation, er udgangspunktet for videre samtale mellem dig og den potentielle kunde gødet på en sympatisk måde. 
  • Åbenhed til at lytte: Når man som sælger forsøger at præsentere overfor en potentiel kunde, opstår der ofte automatisk en ‘lidt dårlig stemning’. Den potentielle kunne kender ikke på dette tidspunkt til dit produkt, og er sikkert blevet skuffet en del gange før. Tanken, der opstår er: “Nu spilder jeg min tid”. Sælgeren kan mærke det, og bliver helt automatisk nervøs og måske lidt panisk. Alle mennesker tager afstand fra angst og panik. Det gælder også den potentielle kunde. I InvestorBarens trygge, underholdende og spændende ramme, smider potentielle kunder deres skjold, og åbner sig for dialog.
  • Pris: Er det en dyr måde at sælge på? Det kommer an på, hvad man tager med af omkostinnger. Kigger man kun på selve omkostningen til at opstøve en potentiel kunde, er det dyrt. Tager man de omkostninger med, som de enkelte kundebesøg koster, er det billigt; idet man i InvestorBaren kan man præsentere ‘det generelle’ kun én gang overfor 20 mennesker. Man  sparer altså 20 enkeltmøder.

Det er ikke alle ydelser, der egner sig til denne form for præsalg. Men ring, hvis du ser en ide her!