test kim posttype

consulting_placeholder

Harvest great ideas from your company’s best assets

In particular, the initial state of the company’s sales and operations planning capabilities limited their ability to account for demand variability or raw material lead times in production and distribution. Improve sales and operations and production planning.

Læs mere »
consulting_placeholder

Stick with Your Concept but Do Your Homework

With hundreds of medications in the market, Pharm Ltd. needed a proper method to predict and manage their inventory. Using a mean absolute percentage analysis (MAPE), the teams defined appropriate levels for raw materials and finished products by mapping.

Læs mere »
consulting_placeholder

Narrow Your Focus to Prevent Overanalysis

What is this highly valuable asset? Its own people. Says Morgan Fraud, the author of The Thinking Corporation, “Given that we are all capable of contributing new ideas, the question becomes how do you successfully generate, capture, process and implement ideas?”

Læs mere »

Jens Christian Zöfting-Larsen

Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.

Læs mere »

Alex Adler

Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.

Læs mere »

Kim Madsen

Før opstarten af InvestorBaren, har det især været erfaringerne som grundlægger af en markedsanalysevirksomhed, revisionsarbejde, formand for større investorforening, undervisningserfaring og IT-udvikling, der gøder vejen for InvestorBaren.

Læs mere »

Mette Wilhjelm

Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.

Læs mere »

Michael Solgaard

Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.

Læs mere »

Philip Frisgaard Frost Madsen

Særligt erfaring med at få gæster til at føle sig godt behandlet, og få medarbejderne til at føle, at gæster er deres hjertebørn, er Sørens erfaring. For Søren skal alle aktiviteter ende i en god oplevelse for gæsten. For, så bliver det nemlig også en god oplevelse for medarbejderne.

Læs mere »

Denne website bruger cookies. Ved fortsat brug af sitet, accepterer du cookies.